نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:,

یخ واسه اینکه آب رو خنک کنه خودش رو فدا میکنه ، آهای رفیق ، یخ روزگارتم !

در دیاری که همه دل شکنند به تو نازم که وجودت غم دل میشکند .

تو هیچ وقت خیاط خوبی نخواهی شد ! ببین باز هم دلم را تنگ کرده ای .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 4 مرداد 1393برچسب:,

میدونی فرق تو با روز چیه ؟ روز ۳۰ تاش باید جمع بشه تا ماه بشه اما تو همینجوری ماهی ! آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد / عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد / آمدم تا از سر دلتنگی ام / گریه ی تلخی در آغوشت کنم اما نشد / نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم / سعی کردم فراموشت کنم ، اما نشد . هرگاه قادر به شمردن قطرات باران شدی ، آنگاه خواهی دانست چقدر دوستت دارم ! مهربانیت از دور چه نزدیک است و عجیب حس میکنم که جغرافیا دروغی تاریخی است . چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست ؟ / چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست ؟ تو مثل شمعدانی ها پر از رازی و زیبایی / و من در پیش چشمان تو مشتی خاک گلدانم / تمام آرزوهایم زمانی سبز می گردد / که تو یک شب بگویی دوستم داری تو ، می دانم .

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

غزل غزل به یاد تو / قدم قدم به پای تو / ستاره های آسمون / یکی یکی فدای تو . میدونی چندتا دوستت دارم ؟ یه دونه ولی مردونه ! چندیست که بیمار وفایت شده ام / در بستر غم چشم به راهت شده ام / این را تو بدان اگر بمیرم روزی / مسئول تویی که من فدایت شده ام .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 3 مرداد 1393برچسب:,

غزل غزل به یاد تو / قدم قدم به پای تو / ستاره های آسمون / یکی یکی فدای تو .

میدونی چندتا دوستت دارم ؟ یه دونه ولی مردونه !

چندیست که بیمار وفایت شده ام / در بستر غم چشم به راهت شده ام / این را تو بدان اگر بمیرم روزی / مسئول تویی که من فدایت شده ام .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:,

عشق یعنی با تو گشتن هم کلام / عشق یعنی انتظار یک سلام / عشق یعنی دستهای رو به دوست / عشق یعنی مرگ در راهت نکوست / عشق یعنی شاخه ای گل در سبد / عشق یعنی دل سپردن تا ابد . تو را از بی مثالی دوست دارم / تو را از بس زلالی دوست دارم / اگرچه شاخه ای از گل ندارم / تو را با دست خالی دوست دارم .

متن و جملات تیکه دار و اس ام اس تیکه دار جدید

سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست / خوش باش دلم یک لحظه از تو جدا نیست . مکانی برایت بهتر از دلم ندارم ، تنگی اش را به لطف خودت ببخش . من دیگر نمیگذارم آسمانت را اشتباه بیایی ، ماه تو اینجا نیست ، من دیگر آسمان به آسمان ، زمین به زمین از تو میگریزم . وقتی که نیستی ، پرنده ی خیالم به سرش میزند که خود را حلق آویز کند از دار دلتنگی ات ! به دادش نمیرسی ؟ پر از دلشوره ام ، بی تاب و دلگیرم / کجا ماندی که من بی تو / هزاران بار ، در هر لحظه میمیرم . این سینه همیشه راز دارد انگار / همواره به تو نیاز دارد انگار / رفتی که رها شوی ز دستم اما / این رشته سر دراز دارد انگار . با تو بون قصه ی شیرینی است به وسعت تلخی و تنهایی و داشتن تو فانوسیست به روشنایی هرچه تاریکی .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:,

پر از دلشوره ام ، بی تاب و دلگیرم / کجا ماندی که من بی تو / هزاران بار ، در هر لحظه میمیرم .

این سینه همیشه راز دارد انگار / همواره به تو نیاز دارد انگار / رفتی که رها شوی ز دستم اما / این رشته سر دراز دارد انگار .

با تو بون قصه ی شیرینی است به وسعت تلخی و تنهایی و داشتن تو فانوسیست به روشنایی هرچه تاریکی .

برچسب‌ها: