نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : یک شنبه 29 شهريور 1394برچسب:,

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

روش انتقال شارژ بین سیم کارت اعتباری و دائمی

هم اکنون با استفاده از طرح جدید همراه اول شما می توانید از سیم کارت دائمی خود برای سیم کارت های اعتباری خود و یا دیگران و آشنایان اعتبار و شارژ همراه اول انتقال دهید روش انتقال نیز بسیار ساده می باشد که در زیر به طور مفصل در باره آن صحبت شده است.

با استفاده از این سرویس شما می توانید سایر سیم کارت های اعتباری را با روشی بسیار ساده و آسان شارژ نمایید کارمزد و نحوه انجام آن در زیر ذکر شده است.

امکان انتقال شارژ دائمی به اعتباری همراه اول برای تمامی مشترکین دائمی فعال می باشد و نیاز به هیچ گونه فعال سازی ندارد. به جز مشترکینی که در ذیل این مطلب به آنها اشاره شده است. همچنین تمامی مشترکین دارای سیم کارت اعتباری فعال میتوانند از این طریق شارژ همراه اول خود را افزایش دهند.

همراه اول سرویس جدیدی با عنوان انتقال شارژ دائمی به اعتباری ارائه کرده که با استفاده از آن مشترکان دائمی میتوانند در زمان بسیار کوتاه از طریق خط خود برای مشترکین دارای سیم کارت اعتباری، شارژ همراه اول ارسال کنند. با استفاده از این روش مشترکین سیم کارت های اعتباری میتوانند علاوه بر روش های مرسوم برای تهیه شارژ مانند خرید اینترنتی شارژ، خرید از طریق خودپردازها، استفاده کارت خوان ها و کدهای USSD از خطوط دائمی نیز شارژ همراه اول دریافت نمایند. مبلغی که مشترک ارسال کننده ی شارژ برای خط اعتباری ارسال می کند در پایان دوره ی صورت حساب بر روی قبض مشترک محاسبه میشود و مشترک میتواند قبض خود را از طریق پرداخت قبوض، پرداخت نماید.

روش استفاده از این سرویس:
شما میتوانید با استفاده از سامانه پیامکی 8911 از این سرویس کنید، که روش استفاده از آن در عکس زیر توضیح داده شده است:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

برای انتقال شارژ شما نیاز به رمز انتقال دارید که به روش زیر میتوانید آن را دریافت نمایید:
شما می توانید با استفاده از شماره 8910 و ارسال یک پیامک خالی به این شماره رمز انتقال شارژ مخصوص به خود را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که رمز انتقال شارژ برای هریک از مشترکین ثابت و غیر قابل انتقال می باشد پس تمام مسئولیت های آن به عهده مشترک می باشد و همراه اول هیج گونه مسئولیتی بابت رمز انتقال ندارد.

شما میتوانید با ارسال یک پیامک خالی به شماره 8911 راهنمایی های لازم جهت انتقال شارژ را دریافت نمایید، در تصویر زیر نحوه استفاده از سرویس انتقال شارژ همراه اول توضیح داده شده است:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

بعد از اینکه شما تقاضای خود را مبنی بر انتقال شارژ را به شبکه ارسال کردید، سیستم ابتدا به درستی رمز، مبلغ شارژ همراه اول و شماره مشترک دریافت کننده شارژ می پردازد و سپس یک پیامک برای مشترک دریافت کننده شارژ ارسال می شود:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

اگر مشترک انتقال شارژ را تایید نماید، پروسه تکمیل میشود و هر مشترک ارسال کننده شارژ و دریافت کننده از طریق پیامک از انتقال شارژ باخبر می شوند:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

تعرفه انتقال شارژ همراه اول برای هر بار چهل تومان می باشد.

 

بند 7 : شرایط و محدودیت های استفاده از امکان انتقال شارژ

  • مشترکین دائمی در هرماه فقط میتوانند ده هزار تومان شارژ منتقل نمایند.
  • شارژ همراه اول قابل انتقال در هر بار انتقال شارژ باید مضربی از هزار تومان باشد و بین هزار تا ده هزار تومان باشد.
  • اگر مشترک داری شرایطی مانند تقسیط قبض، سیم کارت تست و یا سیم کارت اداری باشد حق استفاده از این امکان را نخواهند داشت.
  • اگر مشترکین دائمی بدهی آنها به 60 درصد ودیعه شان برسد امکان استفاده از این سرویس از آنها سلب میشود.

 استفاده از این سرویس مزایا و ویژگی های فراوانی برای شما خواهد داشت یکی از این ویژگی می توان به این اشاره کرد که دیگر برای خرید شارژ نیاز به مراجعه به فروشگاه و یا خودپرداز نخواهید داشت.

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:,

نحوه به اشتراک گذاشتن بسته های اینترنتی

ایرانسل پیشتاز در معرفی سرویس های جدید و جذاب برای مشترکین می باشد با ما همراه باشید تا سرویس جدیدی از این اپراتور را برای شما معرفی کنیم.

در این طرح شما با خرید یک بسته اینترنت برای یکی از سیم کارتهایتان می توانید بسته را برای سایر سیم کارت های خود و یا سایر مشترکین share نمایید.

با استفاده از سرویس چند کاربره ایرانسل شما قادر خواهید بود برای یک سیم کارت ایرانسل خود یک بسته را خریداری نمایید و آن را با سایر مشترکین به اشتراک بگزارید.

امروزه داشتن یک اینترنت پرسرعت یکی از ملزومات زندگی ها می باشد. شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که خواسته باشید بسته ی اینترنتی ایرانسلی را که برای یکی از سیم کارتهای ایرانسل خود خریده اید را با سایر سیم کارت های اعتباری ایرانسل به اشتراک بگزارید شاید بگویید این کار چه مزیتی دارد با یک مثال مزیت این طرح جدید ایرانسل را برای شما شرح می دهیم.با ایتور همراه باشید.

اشتراک بسته های اینترنتی

به فرض شما دارای یک تلفن همراه و یک سیم کارت ایرانسل برای آن می باشید برای این سیم کارت یکی از بسته های تشویقی ایرانسل را با خرید شارژ ایرانسل فعال کرده اید و علاوه بر این تلفن همراه، یک تبلت که داخل آن یک سیم کارت ایرانسل قرار دارد حال شما می توانید بسته ی ایرانسل خود را بین این دو سیم کارت به اشتراک بگزارید و مجبور به خرید شارژ ایرانسل و فعالسازی بسته ای دیگر برای سیم کارت دوم خود نباشید. این سرویس اولین بار توسط ایرانسل در اختیار مشترکین قرار گرفته است.

 

معرفی حساب چند کاربره ایرانسل

نام این سرویس را ایرانسل، حساب چند کاربره نامیده است شما می توانید با خرید یکی از بسته های اینترنتی ایرانسل، این بسته را بین چندین سیم کارت به اشتراک بزارید با استفاده از این سرویس سایر سیم کارت ها نیز میتوانند از این بسته بهره مند شوند. به عنوان مثال شما می توانید یک بسته برای یکی از سیم کارت های خود خریداری کنید و آن را با سایر سیم کارت هایتان به اشتراک بگزارید توجه داشته باشید که خرید این بسته های ملزم به پرداخت تعرفه ی آنها با استفاده از شارژ ایرانسل میباشد.

 

طریقه فعالسازی حساب چند کاربره ایرانسل

برای فعال سازی این سرویس مشترکین ایرانسل میتوانند با کدهای USSD که در شکل زیر معرفی شده سرویس چند کاریره را فعال و یا غیرفعال نمایند:

نحوه اشتراک بسته های اینترنتی ایرانسل

پیشنهاد میشود برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی از کد USSD به شماره #400* استفاده شود.

 

نکات استفاده از حساب چند کاربره ایرانسل

مشخص کردن نفراتی که میتوانند از این بسته استفاده کنند توسط سرشاخه صورت میگیرد.

از این سرویس ایرانسل تنها می توانید در سیم کارت های اعتباری استفاده کنید.

مشترکی که اقدام به خرید بسته میکند سرشاخه نامیده می شود سرشاخه خود را باید عنوان زیر شاخه معرفی کند تا بتواند از بسته استفاده کند.

در صورتی که کاربری درحال استفاده از بسته دیگر ایرانسل باشد، سرویس چند کاربره نسبت به بسته ی قبلی او اولویت دارد.

توجه داشته باشید که میزان استفاده تمام کاربران با هم جمع میشود و از حساب چند کاربره ایرانسل کسر میشود.

توجه داشته باشید که در این سرویس تنها میتوانید از بسته های 2، 5 و 20 گیگابایتی استفاده کنید.

 

طریقه خرید شارژ برای سیم کارت های ایرانسل: برای خرید شارژ ایرانسل می توانید از سایت ایتور به آدرس etore.ir/buy مراجعه نمایید.

وبسایت etore.ir علاوه بر دارا بودن امکان خرید کارت شارژ برای اپراتورهای مختلف، منبعی برای آگاه شدن از آخرین طرح ها و سرویس اپراتورهای رایتل، ایرانسل و همراه اول می باشد.

همچنین شما می توانید برای خرید آنتی ویروس و پرداخت قبوض خود نیز از وبسایت etore استفاده نمایید، موفق و موید باشید، گروه خبری سایت ایتور.

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:,

تعرفه و هزینه های اینترنت همراه ایرانسل

امروزه یکی از پرمصرف ترین سرویس های اپراتورهای تلفن همراه مانند ایرانسل و رایتل اینترنت می باشد که شاید شروع این مصرف زیاد را بتوان با فراگیر شدن تلفن های هوشمند همزمان دانست.

با ما همراه باشید تا از تعرفه اینترنت همراه ایرانسل با خبر شوید.

مشترکین ایرانسل پس از فعال سازی اینترنت سیم کارت های ایرانسل مشترکین می توانند از امکانات و مزیت های آن بهره مند شوند و به روش های مختلف اعم از خرید اینترنتی شارژ ایرانسل به صورت مستقیم و یا پین کد اقدام به تهیه شارژ ایرانسل نمایند.

اپراتور ایرانسل جهت رفاه شما مشترکین، تعرفه های اینترنت همراه خود را به شرح زیر کاهش داده است:

توجه داشته باشید که تعرفه پیشن برای دریافت و ارسال هر کیلوبایت داده برای سیم کارت های دائمی 14.8 ریال بود که ایرانسل این تعرفه را به 5. ریال برای هر کیلوبایت کاهش داده است.

همچنین برای سیم کارت های اعتباری نیز در تمامی ساعت تعرفه 14.8 ریال بوده که ایرانسل این مبلغ را به 75. ریال کاهش داده است.

شارژ ایرانسل

روش های خرید شارژ ایرانسل برای اینترنت همراه

تهیه و خرید شارژ از طریق اینترنت

مشترکین و کاربران ایرانسل می توانند با مراجعه به وبسایت ایتور و قسمت خرید شارژ اقدام به تهیه ی شارژ ایرانسل مورد نیاز نمایند به این صورت که پس مراجع به سایت ایتور به قسمت خرید شارژ ایرانسل رفته و اپراتور ایرانسل را انتخاب کرده، سپس شماره تلفن همراه و ایمیل به انضمام مبلغ شارژ وارد نمایید سپس بر روی دکمه پرداخت کلیک نمایید تا به درگاه بانک متصل شوید با وارد کردن شماره کارت و رمز اینترنتی آن می توانید به صورت اینترنتی شارژ ایرانسل تهیه نمایید.

 

بهره مندی از شارژ ویژه ی اینترنت ایرانسل

کاربران و مشترکین میتوانند با تهیه شارژ به صورت کد از وبسایت ایتور و وارد کردن کد شارژ به صورت #کد شارژ*145* از شارژ ایرانسل مخصوص اینترنت همراه با تخفیف ویژه بهره مند شوید شما می توانید جزئیات این طرح در تصویر مشاهده نمایید:

خرید شارژ ایرانسل 

نحوه دریافت باقی مانده حساب اینترنت ایرانسل

مشترکین ایرانسل میتوانید برای مطلع شدن از باقی مانده حساب اینترنت همراه خود ار کد USSD زیر استفاده کنید :

*۵۵۵*۱*۴#

 

اپراتور ایرانسل اقدام به ارائه بسته های ویژه ای مخصوص اینترنت همراه خود نموده است در عکس های زیر می توانید نحوه ی فعالسازی، قیمت، حجم، مهلت استفاده این بسته ها مطلع شوید:

بسته اینترنت همراه ایرانسل یک روزه:

شارژ ایرانسل 

بسته اینترنت هفت روزه ایرانسل:

خرید شارژ 

بسته اینترنت سی روزه ایرانسل:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل 

بسته اینترنت سه ماهه، شش ماهه و 12 ماهه ایرانسل:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل 

نکته: مهلت زمانی برای استفاده از هریک از بسته های ذکر شده سی روز میباشد.
نکته: چنانچه قبل از تمام شدن اعتبار بسته ی جاری، بسته دیگری را فعال کنید کیلوبایت های باقی از سرویس قبلی را میتوان در سرویس جدید استفاده کرد، این ویژگی شامل بسته های نامحدود اینترنت نمی شود.

همانطور که در فوق نیز اشاره و به طور کامل شرح داده شد شما مشترکین می توانید با مراجعه به وبسایت etore.ir/buy اقدام به خرید شارژ مورد نیاز خود نمایید.

منبع:اطلاع از تعرفه و هزینه های اینترنت همراه ایرانسل

برچسب‌ها: